نماد سایت نیازمندی ها

تولید ادوات کشاورزی در همدان و حومه

تولید ادوات کشاورزی در همدان و حومه

 

🔴تولیدی ادوات کشاورزی پارسا

 

✅تیم ما با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید ادوات کشاورزی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

✅مجموعه ما  با هدف رشد و توسعه صنعت کشاورزی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در جهت مکانیزاسیون کشاورزی در خدمت کشاورزان ایران عزیز می باشد.

 

✅به طور کلی مهمترین ماشین آلات و ادوات کشاورزی مدرن که همزمان با سایت های معتبر دنیا در ایران نیز عرضه شده اند و با ارتقاء این نوع ماشین آلات تولید کنندگان به رقابت فشرده ای در این زمینه دست می زنند، عبارتند از:

•تراکتور

•کمباین

•ماشین پنبه پاک کن

 

🔹کشاورزان روزهای زیادی از سال را مشغول کار شبانه روزی در مزرعه و باغ خود هستند.آن‌ها هر روز کار خاصی را انجام می‌دهند؛ از کاشت محصول گرفته تا برداشت آن. ماشین آلات کشاورزی به وجود آمده‌اند تا کارهای کشاورزان را آسان‌تر کرده و زمان انجام آن‌ها را کاهش دهند.

🔹بالاترین کیفیت و خدمات تولیدی در ادوات کشاورزی

 

ویژگی های تراکتور

 

◼️تراکتور یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌های مولد نیرو است که در کارهای کشاورزی به کار گرفته شده‌است. روز به روز، ساختمان این خودرو تکمیل‌تر می‌شود. قدرت کار تمام تراکتورها با هم برابر نیست. امروزه متناسب با هر کاری، تراکتور ویژه آن ساخته شده‌است. تراکتور از متداول‌ترین ماشین‌های کشاورزی است. در تمام نقاط دنیا کم و بیش از این خودرو استفاده می‌شود.

◼️تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی می‌باشند. اندازه آن‌ها از تراکتورهای دوچرخ کوچک گرفته که دارای ۱۰ اسب بخار قدرت می‌باشند. تا تراکتورهای بزرگ کمرشکن ۸ چرخ که دارای بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت می‌باشند، تغییر می‌کند. این گوناگونی و تنوع زیاد تراکتورها به خاطر گوناگونی و تنوع زیاد کارهایی است که به کمک این وسیله انجام می‌پذیرد. بر این اساس تراکتورها را بر مبنای نحوه کاربرد طبقه‌بندی می‌کنند.

 

راه های ارتباطی

 

 نام و نام خانوادگی آقای افشاری
 شماره تماس ثابت
 شماره تماس همراه 09189134911
ایمیل alirezaafshariinik@gmail.com
تلگرام
 اینستاگرام afshari4911
آدرس همدان . روستای کوهین
خروج از نسخه موبایل