نماد سایت نیازمندی ها

کلاهک پره ای پشت بامی گرگان

کلاهک پره ای پشت بامی گرگان

 

🔴فلاشینگ ماهان

(مجری کلاهک پره ای پشت بامی)

 

✅مجموعه ما با سابقه ای درخشان و با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه خدمات کلاهک پره ای پشت بامی آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان می باشد.

 

✅این مجموعه با سالها فعالیت در این حوزه مسئولیت انجام کارهای شما را برعهده خواهند گرفت. گروه پیران در سالیان متمادی فعالیت در این عرصه توانسته پروژه های زیادی را در سراسر کشور به سرانجام برساند.

 

◼️این گروه با استفاده از تجربیات گران‌قدر گذشته و هم‌چنین فناوری روز دنیا و با بهره‌گیری از کادر مجرب و پرسنل با تجربه در راستای ارائه خدمات صنعتی و ساختمانی به کار فرمایان، مهندسان و معماران گرامی گامی بلند برداشته است.

 لازم به ذکر است ما اندوخته‌های خود را مدیون مهندسان و معماران با تجربه هستیم و با علم روز دنیا در پی کسب تجربیات صاحبان تجربه در جهت افزایش هرچه بیشتر کیفیت خود از هیچ سعی و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

◼️لذا امید است با ارائه کیفیت مطلوب و قیمت مناسب افتخار همکاری با شما را نیز داشته باشیم.

 

🔷آماده همکاری با ارگانها، موسسات، مراکز فرهنگی و بیمارستانها

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷در اسرع وقت

🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های کلاهک پره ای پشت بام

 

🔷ساختار کلاهک پره ای از دو قسمت اصلی از جمله پایه و گریل های خروجی هوا تشکیل شده است. ارتفاع استاندارد پایه ی آن 30 سانتی متر و تعداد پره ها یا گریل چهار پره می باشد. اما در نظر داشته باشید که منعی در اندازه و ارتفاع پایه ی کلاهک پره ای و تعداد پره ها، وجود ندارد.

🔷سقف کلاهک پره ای بصورت متنوع از قبیل “یک شیب”،”دوشیب” و همچنین بصورت هلالی قابل طراحی و ساخت می باشد. در پایینترین نقطه ی پایه لبه ای سه سانتی به بیرون یا به داخل تعبیه می گردد که نوع نشیمن در محل مورد نظر را تعیین می کند.

🔷اگر کلاهک پره ای از چهار وجه یا چهار بُعد آزاد باشد و موانعی از قبیل دیوار یا موارد دیگر وجود نداشته باشد، آنرا بصورت چهارطرف گریلی می سازند. اما اگر در اطراف آن، یک یا دو طرف دیوار وجود داشته باشد، بصورت دو یا سه طرفه ساخته میشود.

 

راه های ارتباطی فلاشینگ ماهان

 

 نام و نام خانوادگی
 شماره تماس ثابت
 شماره تماس همراه
 وب سایت
تلگرام
 اینستاگرام
آدرس
خروج از نسخه موبایل